Email marketing

Dlaczego email marketing?

Email jest niedrogi

Nie ma innego, tak taniego środka na tworzenie oraz wykreowanie reklamy. Czy wiesz ile kosztuje reklama telewizyjna lub radiowa? To są dziesiątki i czasem setki tysięcy złotych, jakie z uporem tłumisz klawiszem „mute” albo w ich trakcie robisz następny garnuszek herbatki. Wysyłka maila to często – przy wielkich wysyłkach – wydatek chociażby poniżej jednego grosza za email! Dla niewielkich spółek email to wielokrotnie jedyna metoda na błyskawiczną (email jest błyskawiczny) oraz efektywną (email jest wymierny) reklamę w internecie. Więc właśnie email winien stać się silnikiem napędowym Twoich działań marketingowych. Nie potrzebujesz mieć wielkiego dochodu. Starczą odpowiednie chęci.

Email jest prosty

Do tworzenia specjalnej wiadomości email (np. cold email) starczy Ci wyłącznie stworzona treść, gdyż wszelką resztę stworzysz za pomocą profesjonalnych edytorów. Z kolei do wykonania niepowtarzalnego mailingu lub newslettera niezbędny Ci będzie zestaw obrazków, jakie chcesz w niej umieścić i klucz HTML. Nie musisz mieć super fachowego zespołu IT, aby to osiągnąć. Nie musisz projektować specjalistycznych animacji, ponieważ programy pocztowe mogą tego nie wyświetlić. Nie musisz tworzyć specjalnych aplikacji, ponieważ programy pocztowe tego nie wyświetlą.

Email jest błyskawiczny

Błyskawiczny na wielu dziedzinach. Po pierwsze żeby go zastosować nie potrzebujesz pełnych tygodni projektowania kampanii w internecie, zespołu naukowców, fachowców oraz techników, jacy zadbają o to żeby całość ze sobą grała oraz wyświetlało się we właściwym czasie. Pomysł na doskonały mailing może zastać Cię pod porannym prysznicem aby już po paru godzinach wejść w życie, zostać dostarczonym oraz, co najistotniejsze, przetworzonym przez klientów. Po drugie, wysyłka chociażby miliona wiadomości może trwać mniej aniżeli jedną godzinę! Gdy w dobry sposób dbasz o własną listę kontaktów, w ciągu dwóch godzin reklamę może obejrzeć (oraz przetworzyć) chociażby 200 tysięcy osób! To jest niezwykłe.

Email jest wymierny

Możesz dobrze sprawdzić co stało się z Twoją wiadomością. Kto ją przeczytał, w co kliknął (email jest interakcyjny), co robił na Twojej stronie oraz czy dokonał zakupu. Żadna kolejna metoda reklamy nie da Ci tak dużych oraz szybkich rezultatów. Informacje nie tylko ilościowe lecz również jakościowe pozwalają Ci na przewidzenie następnych działań oraz rozwinięcie ich w specjalną strategię łączności.

Email jest interakcyjny

To metoda promocji, na jaką odbiorca reklamy może odpowiedzieć. Weźmy klasyczną broszurę. Do rzeczy, jaką możesz z nią zrobić należy przede wszystkim umieszczenie jej w pojemniku na odpady lub umieszczenie jej w kieszeni i następnie w pojemniku na odpady. Email zapewnia Ci znacznie więcej. Możesz na niego odpowiedzieć. Możesz w niego kliknąć. Możesz wyświetlić w nim efektywne gify przedstawiające rozmaity rodzaj poszczególnej oferty (różnorodne odcienie tego samego typu buta). Najwartościowsze w mailu jest to, iż od razu wiesz KTO oraz co zrobił z Twoją reklamą (email jest mierzalny).

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here