Marketing sieciowy

Marketing sieciowy to dla poniektórych niezwykle popularna metoda zarabiania pieniędzy. Pomimo iż owa strategia przyciąga elastycznym czasem pracy, interesującymi przychodami, dodatkami i przecenami na oferowane artykuły, ma wielu przeciwników. Na czym polega marketing sieciowy? Czy jest to korzystna metoda prowadzenia interesu, albo właściwie oczywiste oszustwo? Są dwie strony medalu pracy w strukturze MLM.

Czym jest marketing sieciowy?

Marketing sieciowy, nazywany także wielopoziomowym albo MLM, powstaje z angielskiej nazwy Multi Level Marketing. MLM wykonany jest na określonego typu hierarchii transakcji. Niewątpliwie im większą człowiek ma sprzedaż, tym wyżej pnie się po szczeblach hierarchii. Zasadą marketingu sieciowego jest brak standardowej platformy transakcji, dzięki czemu każdy może spróbować pracować w tenże sposób. Artykuły konkretnej marki są oferowane przez tysiące osób na świecie, bez angażowania do tego stacjonarnych sklepów lub stoisk w centrach handlowych. Ponadto marketing sieciowy kieruje się regułą obniżania wydatków połączonych z oddziaływaniami marketingowymi na rzecz uposażeń współpracowników. Ważną sprawą formy interesu MLM jest bowiem uzyskiwanie jak największej liczby sprzedawców, jacy sami tworzą sieć kontaktów oraz oferują artykuły. Ponadto w spółkach wspierających się na marketingu sieciowym nie ma kadry zarządzającej, jaka zarządza sprzedażą. Każdy dystrybutor produktu ma równe prawa oraz równe szanse na osiągnięcie wyższego szczebla w klasyfikacji.

Marketing sieciowy – dochody

Duże zyski w owej dziedziny wymagają lojalności…i zaangażowania. Pojazd za wysoką sprzedaż? Niewątpliwie, jest na to szansa. Lecz zazwyczaj jest to pojazd w leasingu, co wiąże partnera z firmą na co najmniej parę lat. A do tego dofinansowanie do leasingu otrzymuje się nie za darmo, a za wielką sprzedaż. Gdy natomiast w pewnym miesiącu ona znamiennie zmaleje, wydatkami raty leasingu będzie obarczony ten partner, jaki uzyskałem pojazd. Spółka dopłaca dopiero wtedy, kiedy jej się to opłaca. To wywołuje, iż wielokrotnie w stresie oraz lęku partnerzy poszukują kontrahentów, aby ich zakres transakcji nie spadał, ponieważ boją się potencjalnych wydatków.

Zalety marketingu sieciowego

1. Niewielki kapitał podstawowy – mnóstwo metod interesu wiąże się z ogromnym kosztem inwestycyjnym. Ponadto potrzebujemy biura, produktu oraz składu na gromadzenie produktu. Marketing sieciowy uwalnia nas od tychże wszystkich kosztów. Starczy, iż podpiszemy umowę, wyposażymy się w pakiet początkowy oraz możemy rozpocząć własną działalność.

2. Elastyczne godziny pracy – dzięki formie MLM sam sobie możesz być panem. Pracujesz, wówczas gdy ci to odpowiada oraz w jakim miejscu chcesz. Nie ma określonych godzin ani limitów, sam ustalasz, ile chcesz przeznaczyć czasu oraz działania w tę pracę.

3. Szansa stworzenia własnej platformy hurtowników – żeby więcej zarabiać w biznesie MLM należy tworzyć własną sieć dystrybucji. Zapraszając kolejne osoby do rozpoczęcia pracy, dostajesz kolejne profity. Stopień uzyskiwanego zarobku jest uwarunkowany od zamówień, jakie wykonają osoby z naszej platformy dystrybucji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *